Alles anzeigenHallo Andrea, wir machen die Tour nächste Woche und haben auch die Tea Time in der Sky View Bar individuell gebucht. Da wir auch 2 Kinder dabei haben (14 + 12) habe ich bei der Buchung direkt nachgefragt. Kids unter 21! dürfen in den Emiraten wohl in gar keine Bar. Hier der Oroginal Text:
Please note the following regulations in the Sky View Bar:
· The dress code in the restaurant is elegant. Gentlemen are requested to wear a long trouser, elegant jeans, shirt with collar and closed shoes. UAE national dress is welcomed.
· Due to the high demand of the restaurant we will be holding your booking for a period of 30 minutes from the reservation time onwards.
· Kindly note that photography is allowed in the restaurant, upon manager’s discretion. Refrain from video recording.
· Children from 0-3 years of age are free of charge in all the F&B Outlets; 4-11 years of age will be given 50% discount on buffets, a la carte menu and set menus. However there will be no discount on kids menu and beverages. Any children above 12 years of age will be charged full rate.
· Please be informed that this reservation does not permit access to additional areas of the Hotel.
· According to law in Dubai, children below 21yrs old are not permitted in the bar.
Ich haben dann nochmal nachgefragt, ob sie sich dann wenigstens in der Lobby oder so aufhalten könnten. Das ist kein Problem, sie können sich in den öffentlichen Bereichen aufhalten. Wiir werden sie also mitnehmen damit sie wenigstens auch einmal drin waren. Ich denke das ist ok. Die Tea Time werden wir dann zeitlich nicht ausreizen, so hat jeder etwas davon.
Ist aber etwas hier, sorry.
LG aus Berlin
Simone
....hallo,
wir waren im märz 2010 dort und ich kann auch bestätigen,dass dort keine kids unter 18 jahre zutritt hatten !!!
alles andere war absolut top und sein geld wert.auf jeden fall nicht über ac buchen !!!
achtet auf die kleiderordnung,die sind dort sehr pingelig...