Hallo an unsere Mitfahrer,
leider konnten wir auf der Transamerikatour Akureyri nicht anlaufen und daher konnte unser gebuchter Ausflug bei FABTravelnicht stattfinden.
Meine Frage:
Wie ist es bei euch, wurde euch dieser Ausflug schon erstattet?
Bei uns leider noch nichts , nach der zweiten Anfrage bekamen wir diese Nachricht:
Hi there
Thank you for the E-mail.
Sorry that i have to write in English but Esther has stopped working for the company..
This repayment is all in process, we can't tell anything about it until they have given a green light on it in the bank.
There is no free flow of money out of Iceland since the economy crises so we can't do anything about it.
The process is. From us we sent more than 3 weeks ago. to our accountant, from them to the bank, they all have to process and give a green light, than back to the accountant and in the system it will then go.
thank you for the patience, we hope that this will be over soon
the best
FAB travel
Esther arbeitet nicht mehr dort, daher auch der Kontakt nur noch in Englisch.
Also, müssen wir noch länger Geduld haben -
Wie ist es bei euch?
Freue mich auf eure Antworten ...
bis denne
Hannah